Besøg os på LinkedIn Besøg os på Facebook
Forsiden / Bureau / Cases / Bayer

Tættere på den nye generation af planteavlere

Bayer havde et ønske om at komme tættere på de unge landmænd og den kommende generation af planteavlere. Resultatet blev branding-kampagnen ”Nye kræfter”, der blev lanceret i efteråret 2018.

Kampagnens primære formål var at gøre unge landmænd opmærksomme på Bayer samt vise deres støtte til den nye generation.

Kampagnens omdrejningspunkt blev tre videoer, der hver havde en ung landmand i hovedrollen. De tre landmænd blev castet således, at deres historier og udgangspunkt for fremtiden, var helt forskellige. Videoerne gav således en række forskellige, og meget personlige portrætter af hvordan fremtidens landmænd kan se ud.

Videoerne blev brugt til sponsorerede artikler på Landbrugsavisen.dk og markplus.dk. Her performede artiklerne ligeså godt som det ikke-sponsorerede indhold, og lå samtidig nummer 1 på listen over mest læste sponsorerede indhold i perioden.

Derudover blev videoerne delt på LandbrugsAvisen Facebook side, hvor de fik 54.000 visninger samt på Bayers sociale medierne hvor de fik cirka 35.000 visninger. Grundet videoernes succes producerede vi desuden en svensk version, så videoerne også kunne anvendes på Bayers svenske Facebook-side.

LandbrugsMedierne styrede den samlede proces, herunder at caste de tre unge landmænd, producere drejebogen, videoerne, bannerne samt artiklerne.

 

Mød landmændene Frederik, Karina og Thomas i de tre artikler og videoer fra kampagnen her:

Læs artiklen om Frederik der gået fra handelsskoleelev til landmand
Læs artiklen om Karina der fik kick-startet passionen for planter gennem flyvehavre
Læs artiklen om Thomas der har hentet en såmaskine i New Zealand

Skal vi hjælpe dig videre?


Heidi Steen Hollesen

Bureauchef

Tlf. 31 51 15 18


 Katrine Elvstrøm Krause

Redaktionschef

Tlf. 33 39 47 00

Vores Kunder siger...

Mød en række af de kunder vi har arbejdet med om kampagner, brochure og meget mere ...

Mød vores kunder her

Læs vores cases