Besøg os på LinkedIn Besøg os på Facebook Information in English
Forsiden / Bureau / Cases / Dansk Gartneri

Et nyt look til årsberetningen og faktafolderen

Interesseorganisationen Dansk Gartneri ønskede at give deres årsberetning samt fakta folder et mere moderne og let udtryk.

Dansk Gartneri ønskede at give deres årsberetning og faktafolder et nyt og let udtryk, der i højere grad vil kunne henføre læseren i et mere oplevelses-agtigt univers og på den måde understrege de mange spændene aktiviteter og indsatser som danske erhvervsgartnere og Dansk Gartneri arbejder på. Udtrykket skulle passe med det udtryk som Dansk Gartneri har og samtidigt være med til at løfte opmærksomheden.

Erhvervsgartnernes interesseorganisation Dansk Gartneri, fungerer som forum for konstruktiv dialog mellem medlemmerne og politiske beslutningstagere. Dansk Gartneri har knap 500 medlemmer og arbejder på at fremme gartnerierhvervets vilkår.

Årsberetningen 2019/2020 går ud til alle medlemmer og interessenter i januar 2020. Faktafolderen sendes også ud til alle medlemmer, men bruges samtidigt som et medie til at give og udsende til samarbejdspartnere og interessenter.

Især faktafolderen skal kunne fange interesse og på en let og overskuelig måde give læseren lyst til at tjekke de fine historier ud i forbindelse med f.eks. Verdensmålene, økologi og arbejdet med cannabis. Historierne er sprinklet med masser af spændende vidste du… fakta om organisationens produktionsgrene og der er i høj grad indtænkt i layoutet at man skal få lyst til at gemme sin folder.

LandbrugsMedierne stod for idé til layout og grafik samt korrektur på begge medier.

Se de to brochurer ved at klikke på billederne nedenfor:

undefined   undefined

 

Skal vi hjælpe dig videre?

Mette M. G. Erichsen

M: 2310 7812


Tine Nyholm Bertramsen

M: 2960 0884

Vores Kunder siger...

Mød en række af de kunder vi har arbejdet med om kampagner, brochure og meget mere ...

Mød vores kunder her

Læs vores cases