Besøg os på LinkedIn Besøg os på Facebook Information in English
Forsiden / Bureau / Cases / Gjensidige

Skyd Høsten - En hyldest til landbruget

Gjensidige ønskede at komme tættere på de danske landmænd gennem en hyldest-kampagne.

I samarbejde med LandbrugsMedierne blev Gjensidige i 2014 hovedsponsor på konceptet Skyd Høsten. Skyd Høsten er en kampagne, som løber fra medio juni til primo september alt afhængigt af høsten. I denne periode kan danske landmænd og deres familie og venner, indsende deres bedste øjeblikke fra høsten i form af billeder eller videoer.

undefined

Formålet med kampagnen er at vise Gjensidige som landbrugets nærværende forsikringsselskab og samtidig hylde danske landmænd i en af deres mest travle perioder. I samme periode ønsker Gjensidige at sætte fokus på skadeforebyggelse, da høsten er den periode på året, hvor der sker flest skader på både personer og materiel.

Ud fra de mange indsendte fotos kåres der hver uge en ugevinder, som går videre i finalen, hvor hovedpræmien er en høstfest til en værdi af 25.000 kroner. Desuden belønnes den bedste video samt de første fotos af en række afgrøder. I hele kampagneforløbet bliver der skrevet redaktionelle artikler med historierne bag de indsendte billeder. Kampagnen kører på LandbrugsAvisen.dk, i LandbrugsAvisen samt på LandbrugsAvisens Facebook side.

Med Skyd Høsten opnår Gjensidige en massiv eksponering i kampagneperioden. Der er siden starten i 2015 blevet indsendt flere tusinde billeder og videoer fra mere end 1600 personer. Det har dannet baggrund for mere end 750 redaktionelle artikler, som har haft over tre millioner læsere i alt på LandbrugsAvisen.dk. På Facebook er opslag vedrørende Skyd Høsten blevet vist næsten 9,5 millioner gange siden 2015.

Skal vi hjælpe dig videre?

Mette M. G. Erichsen

M: 2310 7812


Tine Nyholm Bertramsen

M: 2960 0884

Vores Kunder siger...

Mød en række af de kunder vi har arbejdet med om kampagner, brochure og meget mere ...

Mød vores kunder her

Læs vores cases