Besøg os på LinkedIn Besøg os på Facebook Information in English

Analyser

Øg dit kendskab til din målgruppe

Forsiden / Produkter / Analyser

Analyser

Hvordan ser landmanden dit brand? Er dit fokus i annoncen korrekt? Bruger du de rigtige billeder? Fanger din annonce landmandens opmærksomhed? Få lavet en analyse af dine annoncer, dit brand eller din kampagne og bliv klogere på, om dit materiale eller brand fungerer.

Brand- og kampagneanalyse

Er du i tvivl om hvordan din målgruppe opfatter dit brand eller dit produkt? Så kan en brand- eller kampagneanalyse give god mening. Analysen er et stærk redskab til at se hvilke produkter du adskiller dig fra dine konkurrenter på, samt hvor din virksomhed kan forbedre sig. I vælger selv hvilke parametre i vil måles på og får den fulde analyse efterfølgende. 

Der laves typisk en måling af opfattelsen i markedet før og efter en indsats, f.eks. en kampagne. Analysen kan derfor også være et god værktøj til at måle om kampagne har været effektiv i forhold til f.eks. at ændre målgruppens opfattelse. 

undefined

Annonce- og bannertest

Få udvidet dit kendskab til dine annoncer og bannere, og få en vurdering af om dit annoncemateriale har en effekt. Som annoncør i LandbrugsAvisen eller på landbrugsavisen.dk, har du mulighed for at få testet dit annoncemateriale.

Dit annoncemateriale sendes til LandbrugsMediernes landmandspanel på over 1200 personer, der giver en vurdering af, hvilken effekt annoncen eller banneret har haft på dem. Derefter får du en rapport, der giver indblik hvor dit materiale fungere, og hvor det ikke fungerer. Desuden får du forslag til, hvordan du kan forbedre dit annoncemateriale.

Testen gennemføres på trykte annoncer og på online-bannere. 

undefined

Pretest

Inden du vælger at lægge en masse penge i markedsføring af dit produkt, kan det være en god idé at teste din annonce. Med en pretest sendes dit annoncemateriale ud til LandbrugsMedierne landmandspanel, hvor det på denne måde er muligt, at teste hvad landmanden synes om det annoncemateriale du har fået produceret. 

På denne måde kan du teste hvilket materiale der er mest effektivt, inden du sender det ud. Dette sparer dig for penge og gør dine chancer for at nå landmanden endnu større. 

 

SKAL jeg HJÆLPE DIG VIDERE?

Mette M. G. Erichsen

Marketingkoordinator

T: 3339 4706
M: 2310 7812

mer@landbrugsmedierne.dk

Send mig en mail

SKAL jeg HJÆLPE DIG VIDERE?

Tine Nyholm Bertramsen

Marketingkoordinator

T: 3339 4727
M: 2960 0884

tnb@landbrugsmedierne.dk

Send mig en mail

Landmandspanelet

Når LandbrugsMedierne laver analyse af dit annoncemateriale, udsendes til over 1000 landmænd, der alle er læsere af LandbrugsAvisen og landbrugsavisen.dk